Förkyld

Mm - nö!
 
Låg på soffan i princip hela dagen igår, ändå har jag sovit hela natten nu som var? Blä. Alvedon och treo är mina vänner!
Får se till att det gått över till helgen då det är en del på. Fredagen ska jag och Tobi spendera med Nina och Kim :) och på lördag är den 40- och 20årsfirande som gäller!
 
Åh imorrn ska vi till Falun, Tobi ska få ett styck skruv nerborrat i käken. Förra gången fick jag se när dom drog ur en tand på han, fy rutti.. Jag fick ont i hela kroppen. Nu ska det borras, tror inte jag vill ha en sån syn i mitt huvud, haha!
Har fått höra ett par gånger att jag borde utbilda mig till SSK, men jag skulle nog svimma bara jag la om ett rejält sår så det är ganska uteslutet. :)
 
 
____________________________________________________________________________________________
 
 
Some say love it is a river
That drowns the tender reed
Some say love it is a razor
That leaves your soul to bleed


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0