Julklappar

JAAAA! Vilket roligt ämne jag har att komma med nu. Just det - julklappar!
 
Idag var jag och Sarah till Borlänge och jag hittade två julklappar, dessa ska Anton och Oscar få. :) Jag vet också vad Tobias ska få, men hans måste jag beställa över nätet.
 
Har ni några bra julklappstips till en storebror, storasyster, mor och far? Haha ja såklart är det svårt, eftersom ni förmodligen inte känner min familj som jag gör. Men ni kanske har tips på nåt som passar de flesta. Dela med er i så fall! :)
 
Nu ska jag titta runt lite om jag kan hitta någon fin nyårsklänning, sen kommer jag somna som en klubbad säl brevid Tobi.
 
Natti natti!
 
P.S. Jag fuskade idag och åt en kebabtallrik. Men jag har i stort sett inte ätit något mer i dag heller så det borde inte vara såå hemskt, eller? Inget godis denna vecka än så länge i alla fall! :D
 
 


Kommentarer
Idah | Ung mamaa

Jag har också sjukt svårt att hitta på saker, men om man inte kommer på något som de direkt behöver kan man hitta endel roliga grejer på coolstuff.se! :-D

Svar: Ja det är supersvårt!Coolstuff.se samt Fyndiq.se har varit rätt utsatta för mig ;) Men jag kan inte bestämma mig för nåt ändå. :(
Xsisser

2012-11-29 @ 21:52:36
URL: http://jagochidah.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0