Kind of boring...

... När man inte har något skojs att hitta på. SPYR snart.

Finns mycket att göra, man kan städa, diska, tvätta och allt det där. MEN HUR KUL ÄR DET DÅ?! Lite hjälp med dessa vardagssysslor från olika håll hade inte heller skadat kan jag tillägga. HM!

Nåja.. snart dax att köpa julklappar. Jag som har så mycket pengar menar jag.. Haha.
Fan så svårt. Svårt att hitta saker till så olika människor man har runt i kring sig. Har ni nåt bra julklappstips får ni gärna dela med er av dom. :)
 
För övrigt har denna månaden gått väldigt bra när det gäller jobb. Så det blir nog en ganska fin lön kring jul där. Wiho! :) Då kanske även jag kan mellandagsshoppa!
 
Men, det finns såklart nackdelar med mellandagsrean också - VÄLDIGT urplockat! Finner man nåt fint i fel storlek så är det ingen idé att ens leta eftersom det förmodligen inte finns andra storlekar heller. Brukar typ finnas xxs eller nåt, sjukt litet! :P
 
Nu ska jag inte tråka ut er nåt mer.
 
Jag ska sluta äta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0