Träningsvärk

God morgon!

Vaknade med en väldig träningsvärk i överarmarna, det är väl ett gott tecken, eller? :)
 
Idag är också en sån där morron när jag är uppe så himla tidigt. Men jag ska försöka sova någon timme till om en stund om jag ska orka med att jobba kväll sen.
 
Skulle kanske ha gjort en eld också om jag ska få tvätten torr... Men latheten tar nog över liite. ;)
 
Annars har jag klickat runt på bl.a. IKEA.se, Jysk.se. Finns massor av grejer jag önskar att jag hade! En ny säng med huvudgavel, ny TVmöbel och lite annat. En stooor soffa. :) Fast man behöver såklart någonstans att ha allt fint också. Får nog vänta några månader till förstår jag.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0