En order

.. av Emely att uppdatera bloggen, så jag gör väl det då! :)

Det har hänt mycket under jul- och nyårshelgerna. Vi har firat jul i Grillby tillsammans med Ulrika, Hansa och pojkarna. Mysigt med så mycket människor runt i kring. Vi har varit till Tess och Torgny och firat jul, hos mina svärföräldrar och såklart hemma i Nås med min familj! I år blev jag väldigt nöjd med de julklappar jag fått och gett bort. Känns bra! :)
 
Nyår spenderades med många olika människor. Kvällen började hemma hos Emily och Clemen och slutade med svinömma fötter hemma hos Ulla. Tobi sprang med öl inne i kyrkan och lekte charader, haha! :D Inte så lämpligt, men kul när man pratar om det i efterhand!
 
Nyårslöften har jag också, som jag ska försöka hålla. Mina nagelbitarfasoner ska väck och likaså några kilon på kroppen. Önska mig lycka till! Och ser ni mig i godishyllan på Hemköp - banna mig! ;)
 
Och denna utbildning som jag så gärna ville läsa verkar vara väldigt populär, så jag har reservplats nr. 12 än så länge. Och detta gör mig lite despterat, så jag sökte en fristående kurs nu i kväll - Geografi 1. Eftersom det är en högskolekurs så ger det mig nåt i alla fall än att jag ska gå runt och läsa gymnasieämnen på komvux... Jag får se till att göra högskoleprovet i vår och hoppas att jag kommer in på den egentliga utbildningen till hösten i stället. Skam den som ger sig!
 
 
Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0