Mycket på gång

Jajamen, och jag är så glad för det! :)
 
Har sålt golfen och letat reda på en annan fin bil - En Peugeot 307 ska jag åka och titta på nu på måndag ser det ut som. Det absolut största pluset måste ju vara att den har motorvärmare och grenuttag! ;)
 
Såhär ser den ut ungefär. Dock inte samma färg eller fälgar. :)
 
Jag har ringt högskolan och talat med en Stefan som håller i geografikursen jag sökt, och han sa att jag hade hyffsat stor chans att komma in där. TOPPEN!

Ringde ett samtal till bemanningen i Ludvika och talade om att jag gärna ställde upp och jobbar som vikarie på ett äldreboende i Fredriksberg och hon i luren blev väldigt glad lät det som. Hon skulle kontakta mig snarast igen. ÄNNU MER TOPPEN!
 
Livet kanske rullar på som det ska ändå. Det känns så spännande och jag är otroligt motiverad till både högskola och ett extrajobb! :D
 
Igår följde jag med Malin Fridberg till gymnastiksalen i Björbo och provade på cirkelträning, herregudars. Känns att man inte är på topp direkt. Idag kan jag knappt sätta mig och ta mig upp från toalettstolen, mina lår värker rätt rejält. :P Men om beach 2013 ska kunna bli min vän så är det väl bara att anamma sig en aning och ta tag i detta elände jag ställt till med. Jag är inte bitter!
 
Tjoflöjt!

P.S Ni borde lyssna på Darins version av Astrologen, mycket bra!
 
 


Kommentarer
Idah

Sv; Men VERKLIGEN! Medans en annam växer upp och mognar till sig verkar dem stå kvar på samma ställe och trampa! Men det handlar nog franförallt om avundsjuka! Mdn det kan dem ha, bitches! ;-) kram på dig kristin! <3

2013-01-26 @ 15:09:21
URL: http://jagochidah.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0