Det blev lite nytta gjord, trots allt

Tja, med tanke på detta skitväder som var idag så trodde jag inte att jag skulle få någon nytta gjord - men jo!
Jag städade min brorson Antons rum och mublerade om lite, det blev asfint! :) Tog dessutom upp en golvhylla från källaren vid Johan som jag la alla mjukdjur i, även det blev jag nöjd med! :) Dock ställde jag hyllan inne i Oscars rum. (Min yngste brorson, även Gudson;))

Har även dragit på mig lite gräsklipparjobb idag, alla pengar är varmt välkomna till mig. :) Har ni några över så skickar jag mer än gärna mitt kontonummer!

Ha det gott även denna kväll folket!


Kommentarer
Ulrika

Du vet, att vara barnvakt på vnf ger bra betalt... :-) hehe

2011-06-15 @ 12:26:12
Kristin

Haha jag skulle kunna tro det;)

2011-06-15 @ 22:07:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0