Doris, Tequila eller Melba?

Det är frågan vad den lille ska få heta. Vad tycker ni? :)




How cute!

Hon är iaf tingad, bara att vänta nu! :D sen kommer såklart Albert hem igen :)



Nog är han en charmis allt! ;) Hoppas dom två går ihop bara, men det brukar väl inte vara något problem med katter.

För övrigt så har jag fått mycket gjort idag. Gick först och hälsade på Elin, fick skjuts av Martin till bussen, kom hem och började måla grunden på huset. Hade inte räknat med att bli klar med den idag, men det blev jag! Två gånger är den målad. Efter det klippte jag gräset, Tobias kom, klippte lite mer gräs sen åkte vi och badade i Nåsen, skönt!
Vi hann även med att spela en omgång med "Riddarspelet", ett kubbliknande spel fast man kastar klot. Man ska träffa tre av sina sex klot inom 9 flaggor, sen ska man slå ner motståndarlagets två riddare och till sist damen. Ganska kul! :)
Sen cyklade vi iväg till Johan och tittade på hans nya korkmatta i köket, det kommer bli toppen med allting när renoveringen blir klar. Det är inte mycket kvar nu i alla fall, tapetsering, vänta på att köksluckorna ska komma och bli uppsatta och till sist måla och sätta upp bröstpanelen.


Lite kattmys i väntan på att Johan kom hem. :) Pelle är typ världens keligaste katt(?)!

Det var min dag. Imorrn ska jag försöka få lite bränna och senare på eftermiddagen blir det gräsklippning hemma hos ma brotha'!

Natti!


Kommentarer
Zandra

Sjukt söt liten misse, ja självklart abbe åxå :)

Den lille ska heta Tequila tycker jag :)

2011-06-21 @ 22:46:31
URL: http://zpersson.blogg.se/
kristin

Ja, supersöta! :)

Tequila är lockande, men ja, få se vad ni andra tycker om saken! ;)

2011-06-21 @ 22:54:39
URL: http://xsisser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0