Godmorgon!

Vaknade hemma hos älskling idag, hur bra som helst!:) Fast han gick upp en aning tidigare än mig. :P

Vi åt tacos tillsammans med min bror och brorsöner igår, det var smaskens! Längesen vi åt det faktiskt.

Har ni nåt speciellt till er tacos som ni vill dela med er av?
Jag gör en lista över allt jag har på min;)

*Röd paprika
*Gurka
*Tomat
*Kruksallad
*Cheddarcheese från Santa Maria
*Jordnötter
*Gräddfil eller cremé fraische
*Salsasås från Santa Maria
och sen ostchips och helst Pepsi till det, mumma! :D

Nu ska jag försöka få tag i Zandra, få se om hon har nån kaffekopp till övers, eller Sassa. Sen lär jag åka hem till Nås igen för lite gräsklippning, nu när vädret tillåter det.

Ha det fint, för det ska jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0