Hej igen!

Nu var det ett tag sen jag var här, men jag fick en liten "pyssellustkväll" nu ikväll. Passade på att fixa till designen, och tadaa! ;)

Har tidigare bloggat lite på wordpress men jag går nu tillbaka till blogg.se, anser att blogg.se är enklare att förstå sig på.

Det har hänt mycket i mitt liv nu de senaste 5 månaderna - Jag fann min underbara Tobias! Massa skoj ochh stoj har vi fått uppleva tillsammans hittils, och mycket mer ska det allt bli. :) Tänkte att jag kommer med en bildbomb nu så får ni se vad vi har hittat på, jag, Tobias och självklart mina vänner!


Detta är en bild från årets kanalkamp som var på Valborg. Alla hade jätte kul, blöta som torra! :)


Min underbara Tobias bjöd med mig på sin studentbal, jag blev hur glad som helst! Här är resultatet, innan allt för många öl druckits ;)


Sanna och Tobias nr. 2 på balen :)


Stina och Bebben :)


Det var cruising 4e juni, och dagen därpå blev det en roadtrip till Norge för att "lämna tillbaka" en stackars norrman som blev kvar i Sverige :)


Tobias tog studenten i fredags! :D Far uppi dan ;)


Dagen efter studenten var det gokart i Grängesberg med Tobias släkt för hela slanten, hur roligt som helst! :) Det vill jag åka fler gånger! Vi hade 3kamp samtidigt, gokartåkning, yxkastning och paintballskjutning.


Denna bild får avsluta. Vi är inte som vi ska, det vet vi. Men vi är fan så bra! :D


Kommentarer
Zandra

Jag hittade hit på egenhand :P

Du hade kommenterat ett av mina blogg inlägg ;)

Pöss på dä, och kom ihåg att uppdatera ofta så jag får hålla koll på dig ;)

2011-06-14 @ 00:10:21
URL: http://zpersson.blogg.se/
Xsisser

Haha jaså ;) Men min design har inte uppdaterats än, så bloggen är ganska ful. :)



Javisst :D

2011-06-14 @ 11:42:33
URL: http://xsisser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0