Jotex = Mums!

Sitter och käkar lite brunch samtidigt som jag kikar inne på jotex.se, det finns ju hur mycket fint som helst! Jag har redan klickat ihop nästan 2000:-. Tänk när man har jobb och grejer, och då jag och ma Tobi förhoppningsvis bor ihop, då jävlar ska ni få se på världens finaste hem i alla fall! :D Jag längtarrrr!


Min frukost/brunch, två mackor och ett oboyglas.


Min varukorg på jotex.se. Tänk om man fick skicka ordern, så glad jag skulle bli! ;)

Jag hade förresten hoppats på fint väder idag så man kunde sola, men icke! Gråa tråkiga moln, usch! ;O


Kommentarer
MELI

sv: Vad roligt att du är med och tävlar om ziperallen, lycka till sötnos :D

2011-06-22 @ 13:23:09
URL: http://mmeeli.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0