Vaaarmt!

Både igår och idag har varit extremvarma dagar kan jag lova. (Men det har ni säkerligen märkt också) Igår solade jag lite för mycket och brände sönder mig över heeela kroppen, mindre roligt. Jag har fått lida igår kväll och idag kan jag tala om :P

Åkte till världens bästa Tobias igår kväll och sov kvar där. Vaknade 11:30 (!) idag och Zandra ville att vi skulle åka och sola och bada, men jag hade ju bränt sönder mig så det ville dock inte jag. Vi skjutsade istället Sofie till Äppelbo, sen åkte vi tillbaka till Z:s lägenhet och åt glass och jordgubbar ute i lekparken på Storbyn istället, tack för det! :D


Sen vidare mot Kaken där hon skulle måla några lister. Jag hittade en elgitarr som jag roade mig med sen kom Tobias, sen var det bad i Nåsen som gällde! :) KALLT som attan, men skönt och svalka av sig efter denna djävulskt heta dag.
Vi lagade tacos efter det, fy va det är gooooooooooooooott! Sen spelade jag lite kubb med Tobias sen klippte jag gräset vid Ulf.
Så har min dag sett ut. Imorrn bär det av till Ludvikafestivalen med härliga tjejor, det ser jag fram emot! :D Ha det fint, för det ska jag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0