Hoppsan...

Var visst väldigt längesen jag skrev något här, ursäkta!

Kom och tänka på en sak. Jag läser väldigt många bloggar, och jag kan tycka att en "okänd" människas blogg är mycket mer intressant än mina vänners blogg. Haha, det där lät taskigt, klart som sjutton att jag tycker det är intressant att läsa mina vänners bloggar, eftersom jag vet vilka de är. Men ibland hamnar jag på en blogg som intresserar mig sådär extra mycket. Jag tror att jag fastnar mycket på en blogg dels för designen, hur personen i fråga formulerar sig och om den gör något i vardagen som inte jag gör. Sitter man och rabblar upp allt som man gjort under en dag och verkligen drar ut på det så inlägget hamnar på onödigt många tecken så slutar jag läsa efter en stund.
EX;
Idag åkte jag till Sundsvall och köpte en bil. Bilen var röd, och när vi skulle åka hem åt vi på Sibylla. Jag tog en kokt med bröd med senap på, jag tycker inte om ketchup. Men ah, hajjar ni? Fruktansvärt tråkiga detaljer. DÄR HAR VI DET! För mycket detaljer som verkligen är ointressant är inget för mig. Självklart intresserar man sig för olika saker, men vemfan bryr sig om du har senap på korven eller om du köpte en röd bil eller du valde ett par grå strumpor till dina svarta jeans? Come on! Säg det i så fall med bild.

Så, för övrigt håller jag på att bli förbaskat förkyld. Jag tycker det är nåt fel på mig hela tiden numer. :P Men jag kan ju försöka skylla på hösten! ;)

Bilen hoppas jag ska rulla inom en snar framtid också. Har slipat hälften av all rost ungefär. Sitter just nu och väntar på att Johan ska svara på mitt SMS så jag törs åka dit och slipa lite till, om min huvudvärk vill ge med sig vill säga.

Det var allt för denna gång, tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0