Bra eller dålig helg?

Både och faktiskt!

I fredags var jag, Z och Tobi till Selins och käka, guu sö gött de va! :) Måste göras om!
Åkte tillbaka till Järna, jag skjutsade hem Z sen duschade jag och Tobi. Myyys!
Sen gjorde jag mig i ordning, Jocke kom även förbi. Sen traskade vi ner mot hotellet. Drack en varsin öl och åt smörgåstårta, gratis å jäklar så gott de va! :D Mmmh, skulle lätt kunna leva på smörgåstårta en vecka i sträck. :P

Lördagen spenderade vi hos Spitchen, han hade inflyttningsfest. Rätt så trevligt faktiskt. Men tiden bara rann iväg, så vi åkte och kikade lite i Vanå sen for vi hem och la oss. + Att Tobi fick massa skumma SMS under kvällen av okänt nummer, vi kom till slut på vem det var i alla fall. FITTA rent ut sagt skulle jag vilja säga. Ge lite kärlek åt din egen pöjk istället för att göra dig löjlig och fjolla dig med andras! :)

Nu ska jag nog ta å borsta tanden, blåsa håret sen blir det nog antingen Hall Pass eller Friends With Benefits! :D och massa mys!

Jag älskar dig Tobias, du är det bästa som finns och du gör mig gladast i hela världen! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0