Relativt bra dag, trots allt!

Jorå, rätt OK dag. I morse var jag less, dels för att jag fick lov att springa på toa flera ggr i natt. Usch, misstänkte typ att jag åkt på njursten eller nåt för jag kissade verkligen blod, och efter att det kändes som att jag var klar, så fort jag ställde mig upp så var jag kissnödig igen. Helt sjukt! La mig bredvid Tobi och fick lite tröst (tack hjärtat, du är verkligen det bästa som finns <3) sen fick jag upp igen efter typ 10min för då kändes det som om att blåsan skulle sprängas alltså. Usch :s
Fick iaf en tid på Vårdcentralen i Vansbro på em. Fick en ny kur med pencillin, en annan sort denna gång. Hoppas att den hjälper! Sen skickade dom urin på odling få se om det ledit till nåt värre än UVI, men jag hoppas verkligen inte det. Googlade lite och fy, jag skulle verkligen inte vilja vara med om ett njurstensanfall!

Sen då?
Vi käkade lite mat, sen kom Peter förbi och snacka om sitt Alanya. Jädrans vag jag vill åka dit! Utomlands överhuvudtaget skulle vara hur gött som helst. Synd att jag la mina mopedpengar på massa kläder. Eller, ja, jag gillar kläder, verkligen. Men kläder "kommer och går", dom går sönder. Att åka utomlands - Massa härliga minnen! Skulle lätt kunna åka utomlands den 7e januari, mys med älskling! :) <3

Sen var vi till Z en stund, fick kaffe och glass med nygjord hjortronsylt, det var faktiskt gott! :) Gillar inte hjortron för övrigt men hennes sylt var supergod! :D Tack för det Z! <3
Spelade kort gjorde vi också innan vi åkte hem, trevlig dag.

Nu ska jag titta mer på Idol, chip å hej!


Kommentarer
Zandra

Tack för besöket :)

Lär ses snart igen :)

Och krya på dig <3

2011-09-21 @ 07:13:20
URL: http://zpersson.blogg.se/
kristin olofsson

Tack ska du ha! :) <3

2011-09-21 @ 17:10:26
URL: http://xsisser.blogg.se/
katta

kul att du läser min blogg hörrudu! :D ska börja läsa din nu när jag hittat in hit ;)

2011-09-21 @ 20:30:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0