Slöa jag

Nog fan e jag slö allt, uscha mej. :p Har massa grejer på gång med bilen, men har inte börjat att tvätta den jäveln än, haha! Skulle gjort det idag, så jag plockade ut högtrycken å allt. Sen upptäcker jag att pappa satt på nåt konstigt på vattenslangen, blir irriterad för att min plan gick åt skogen å sket i alltihop. Så nu står allting ute på gräsmattan och jag hoppas det regnar en hel del på det också! :)

Skulle ha klippt gräs i Mellanborg också, suck. FYFAN VAD JAG HATAR ATT KLIPPA GRÄS, SUUUUUG MIN!

Nåja. Jag och Tobi åkte till Järna istället och hälsade på hemma hos Ulla. Tobi e väldigt förtjust i cheesecake, så jag vi bakade en sån. Med daim i. Tarv som han är så springer han till frysen efter 1,5h och känner om den är färdig (den ska vara i frysen ca 1 dygn), haha aw sötis! :D

Sen har vi legat på soffan och tittat på Lassie. Ulla bjöd på mat, Petting kom och smeta snorkråkor(!!!!!) i ölburkar och jag fick kväljningar. Fyyy :p

Men - Snart ska jag inte vara så slö längre. Ska först åka till Mellanborg och hjälpa Johan med Saaben sen ska jag faktiskt ner på en handbollsträning. Kommer skämmas ihjäl med min kondition, haha! Få se om jag får springa på toa något också, har uringvägsinfektion, men den börjar ge med sig nu efter några dagar med pensillin. :)

Så är det, ha det fiiint!


Kommentarer
Sofie

Drick tranbärsdryck om du har uvi :) Det ska tydligen hjälpa :)

2011-09-14 @ 23:42:56
URL: http://soooooooofie.blogg.se/
Kristin

Ja, jag har allt druckit må du tro, och jag tror att det hjälpte faktiskt! :)

2011-09-15 @ 20:24:33
URL: http://xsisser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0