Wii

Jag och Tobi var hem till Johan idag, han skulle nämligen hjälpa Tobi med sitt wii så att han kan köra spelen från en hdd istället för att bränna skivor, och jojomen, Johan lyckades ännu en gång! :) Tack så mycket för det!

Själv satt jag mest å fippla med allt annat. Badade ungarna och var hem en vända och hämtade en film som Cattis skulle ha.

Igår var vi till Borlänge och tittade på Jägarna 2, spännande och väldigt bra tycker jag! 4/5 toast, som Tobi skulle ha sagt! ;)

Sitter och saknar Z en liten skvätt. Kanske ska bjuda hem henne på janssons frestelse imorrn? Ja, det vore nåt! :) Hoppas hon inte jobbar eller nåt i den stilen. :P

Här kommer några bilder från idag;


Oscar busar i soffan :)



Charmis! :)



Kommentarer
Zandra

Saknar dig med <3

Jag är faktiskt ledig imorrn :D

2011-09-11 @ 23:56:08
URL: http://zpersson.blogg.se/
kristin olofsson

Vad bra! Ska vi käka janssons då? :D

2011-09-12 @ 08:25:52
URL: http://xsisser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0