Jag har gjort det igen!

Japp, återigen har jag bytt sängkläder, dammsugit och dammtorkat ytor och golv. Jag tycker att det är fantastiskt skönt att lägga sig i en renbäddad säng och så ska man vara nyduschad. Hur fint som helst! Det kommer jag att få uppleva om någon timme. ;)

Jag har dessutom städat Tobis bil in- och utvändigt idag på em. Hoppas han blev nöjd när han kommer hem från Grillby och ser resultatet! :D Kan gissa på att gubben själv aldrig har städat ur den, någonsin. ;p

Zandra tvättade även av sin Audi så två "mer vita bilar än tidigare" har stått i Överborg idag. :)

Johan kom när vi var klara och vi lagade mat och semlor, gött sö! Dock mindre bra för mage och lår kanske! :o Men det är ju faktiskt bara fettisdagen en gång om året, så det så!

Och eftersom jag bara sov 4 ½ i natt så var jag helt död efter att vi ätit så jag slocknade på soffan i två timmar. :)

Imorron får jag sportlov också, förmodligen mitt sista någonsin! Tråkigt. :(


Hej hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0