Student, midsommar och allt där emellan.

Jag skrev alldeles nyss ett långt jävla inlägg, sen försvinner allt med en feltryckning, fy rutti!!
Midsommaren har i alla fall varit kanon! Med god mat och rolika lekar. :) Och studenten har jag tagit, wiho!

Hoppas jag kan hitta ett tillfälligt jobb till hösten och 1-1,5år framåt innan jag tänkt fortsätta plugga. För en lägenhet hade verkligen suttit fint just nu! Och då är ju inkomst nödvändigt såklart.
Dessutom har jag hittat hur mycket fint som helst på nätet som jag vill beställa hem!! Åååh.
Eller så kanske jag ska ta och springa lite imorrn bitti innan Leksand så jag kommer i alla mina fina kläder som bara ligger och tar plats i garderoben ;P

Just nu sitter jag hos Johan och är barnvakt. Anton och Oscar sover i Johans säng, och Anton ligger verkligen inte still när han sover, han vänder, vrir och pratar nästan hela tiden. Så jag har märkt att lille Oscar får en och annan spark i huvudet så jag har fått stoppa om honom flera gånger nu den senaste timmen. :P

Jag lär väl sova snart och försöka vända tillbaka dygnet igen, för på onsdag är det jobb som gäller t.o.m fredag! Och imorrnbitti ska jag hjälpa mamma att få hem hennes nya köksbord med stolar från Leksand. JAG ska köra SLÄP den långa sträckan, det kan väl aldrig gå vägen. :P Usch!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0