Japp, jag är en nörd

Vad heter ni? Kristin och Tobias.
Hur träffades ni? På en fest på Storbyn.
Är ni förlovade? Icke.
Bor ni ihop? Vi har inget gemensamt boende, vi vistas hemma hos föräldrarna!
Har ni barn? Nej.
Har båda körkort? Jajamen!
Isåfall, vem kör bäst? Det är väl Tobias antar jag. :P
Kommer du ihåg er första kyss? Japp!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tobias.
Vem är äldst? Tobias, han är ett år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? Han är tvilling, jag är lejon.
Vem fyller först på året? Tobi.
Vem är längst? Tobi, han är typ ett huvud längre än mig?!
Vem sjunger bäst? Jadu, jag kanske.
Håller ni varandra i handen på stan? Nä, inte så ofta.
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Tja, vi umgicks ju inte. Men vi kände väl varandra ytligt.
Blev du kär vid första ögonkastet? Men ja! Det går inte att beskriva människan, så fin på alla sätt och vis!
Har ni någon speciell låt? Såklart, Annabelle ;)
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, det har vi inte.
Vilket är ert bästa minne? Jadu, när vi klantar oss hit å dit, det gör vi typ jämt! Men det absolut bästa är nog första gången vi sov bredvid varandra, då tittade vi på Tom&Jerry på morronen och herregud vad kul!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Haha, ja vi tvättar, ser på TV och avslutar alltid med en film när vi lägger oss.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, det gör vi. Tror jag?
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, grannbyar. :)
Blir du lätt svartsjuk? Ja, det blir jag. Ibland kommer jag på mig själv att jag kan tyckas vara löjlig, då är det bara att bita ihop.
Brukar ni bråka? Ja, oftast då alkoholen faller in. Det måste vi bättra oss på!
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS:ar.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen!
Brukar nån av er prata i sömnen? Nä, händer väl ibland att vi pratar lite. Men det är mest mummel.
Hur länge har ni varit tillsammans? Strax över ett år.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0