Munsår

Är exakt vad jag har nu! Trodde det var en spricka i läppen, men tydligen inte. Ser ut som jag vet inte vad i fejjan, känner mig jävligt obekväm med mig själv i alla fall.

Vira (nya kissemissen) är dessutom väldigt jobbig, haha! En riktig bråkstake. ;) Ska ta en bild på henne som är lite nyare så ska ni få se på busfröt! :D

Ser fram emot skolan lite också, att få träffa alla igen. Och det bästa är väl ändå att det är sista året på gymnasiet? Massa saker kommer att förändras efter det, och jag tror det kommer bli bra.
Nollning för ettorna skulle jag vilja dra igång med, och pubkvällar med klassen då de flesta fyllt arton, studentkryssning och massa annat, åh vad roligt! :D


Nä, nu ska IdaPpppPpppPpp få tipsa mig lite om munsår, tjoflöjt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0