Helgen

Lugn helg, första på länge. Tobias skulle jobba hela helgen och lördagen bestod av halvdåligt väder, så jag skippade Ludvika då och spelade istället sällskapsspel med Tobi och fassan. Det gick fint det också med några kalla till. :)

Nu är klockan 06:10, Tobi åkte till jobbet för nästan en timme sen och jag kunde inte somna om. Funderar på att kliva upp och göra en ordentlig frukost, det känner jag för just nu!

Ikväll borde jag i vilket fall klippa gräset hos Johan eftersom det inte blev av i fredags.

Och en sak till - Idag kommer Albert hem igen! :D Tack Sassa och Tommy för detta år! Så jag måste flirta med fassan och åka till Granngården och köpa kattsand + "pälsmat", de hade 300:-s säckar där med mat som är bra för pälsen, måste nog bli en sån är jag rädd.

Ha det fint, för det ska jag! :D



Kommentarer
© sarastille

Hej! Hoppas du får en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis

2011-07-06 @ 12:29:35
URL: http://saramagdalena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0