Dag 2 av mitt "ofrivilliga" sommarlov

Ja, sommarlov har jag allt, men jag hade önskat att ett jobb hade funnits med på schemat, men icke. Det verkar ju nästan omöjligt att få jobb här i kommun.

Nåja

Jag ska försöka dammsuga upp dammråttorna under sängen som jag visst hade missat igår, och bädda i det nytvättade lakanet som hängt på tork under natten. Lite träligt när man bara har ett dubbellakan till sängen. :P
För övrigt skulle gräset behöva klippas, grunden på huset målas färdigt och jag borde gräva upp denna satans kabel som jag la ner igår lite djupare ner i backen för att den inte ska bli förstörd av frosten som kommer till hösten.
Japp, så får det nog bli!

Ska även höra med ma brotha om han vill käka middag med mig senare.

Ha en bra dag, för det ska jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0