Lista som jag snodde av Ida PpppPPpppp

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Hm, jag vet inte riktigt. Lärt känna min Tobias mer i alla fall! :D
Fått ditt hjärta krossat: Nejö!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, Tobias. Han får mig att må så bra och se allting ur ett positivt perspektiv.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jajamen, men det stämde inte längre ;)
Kysst en kompis: Nejö!

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej, jag är nöjd med Kristin. Inte så många som heter så :D
Vilken tid vaknade du idag: 11:30
Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag sov bredvid mitt <3
Någonting som du längtar till: Ja, tills jag tagit körkort, det är väl det närmaste. Och sen vill jag flytta ihop med mannen och sen bära en ring på fingret, lixom bevisa kärleken för varandra. :)
Senaste gången du träffade din pappa: I söndags.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Klart att det finns. Det finns många val jag skulle vilja ändra på som jag tagit och så vidare. Tror nog dom flesta vill det faktiskt. Ibland klantar man sig kan man tycka, men vem vet, kanske hade det inte lett till det som är bra nu?
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Yes!
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag är solbränd så att det gör ont, plus att jag rev upp en skinnbit under foten nyss så jag vet inte om jag kan ha klackar imorrn i Ludvika :@
Långt eller kort: Hår på huvudet? Långt!
Vad gillar du gällande dig själv: Mina tänder, som är ganska raka och fina :)

DIN FÖRSTA:
Operation: Jadu, när ett örhänge hade "infekterat in sig" i min örsnibb. Men första gången jag opererades sovande var när jag gick i femman och hade brutit handleden.
Piercing: Öronen, annars piercingen i min överläpp.
Tatuering: Har en och den gjorde jag i våras, på benet/foten.
Bästa vän: Erika Andersson.
Sport: Fotboll
Husdjur: katt
Vaccination du minns: Nån spruta man fick när man var fyra år.
Förälskelse: Måste nog ha varit tecknade Robin Hood, haha :P
Alkohol du drack: Jadu, öl. Men det första jag fick utköpt åt mig själv var gravendalcider :p

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon, Tobis är dessutom bruna, love it!
Kramar eller pussar: Måste jag välja? Åhj. En mysig kram är aldrig fel :D
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Både och, spontanhet är ju lite skojs :D
Tatueringar eller piercingar: Spelar ingen roll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0