Tja tja ;D

Glad tjej idag! Kan nog bero på att det är marknadsdans ikväll och med det menas utgång, skojs! :D
Har även en bild hemma på min dator som ligger och väntar på att bli uppladdad, den är ganska rolig må jag säga, en fiskebild! ;) Den tar vi imorrn kväll eller så! :D

Igår sprang jag och Tobi på marknaden ett par varv, köpte inget vettigt nån utav oss. En mjukglass och en chipspåse ^^. Jag vill köpa trosor som man kan göra ett eget tryck på, men hittade dom inte igår. :( Kanske har kommit idag, vem vet!

Igårkväll efter att vi varit på marknad och ätit smörgåstårta (för att fira Tobi och Kim som tagit studenten förra veckan) så sprang vi hem till Zandra (http://zpersson.blogg.se) och drack ett par kalla tillsammans med trevligt folk. Jag, Tobi, Lisa och Sannis hade skitkul åt en t-shirt i alla fall, haha! xD

Nog om det, nu ska jag nalla en ostmacka och lite oboy av Björn och A-C. :P

Hare, för det ska jag! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0