Rubrik, vad är det?

Sitter hemma i soffan med en thekopp i hand. Jag vette fan vad det är med mig, tror jag har hamnat i en sån där period då allt bara känns jobbigt och drygt. Jag vill ingenting, men vissa saker är nödvändiga så de måste jag ju såklart göra. Exempelvis tvätta, laga mat o.s.v.
Känns som om jag varit i denna period väldigt länge nu, men vissa stunder så är jag hur glad som helst. Ändå sitter och och blir sur över folk som alltid gnäller om hur jävligt livet är och bla bla bla, nu är jag själv här. Nåja.

Skulle vilja ha färdigt biljäveln, men när det är så mycket annat runt omkring så går det i snigelfart känns det som. Dessutom flög presseningen bort häromdagen så några rostfläckar började om på nytt, fy helvete! Säkert någon mening med det också.

Stackars Tobias sitter snällt här bredvid mig i en fåtölj. Vi hade nästan bestämt att sova i Järna i natt, men nä, det är så otroligt jobbigt att få lov släpa med kläder, smink och dyl som jag lär ha till skolan imorrn. Och jag är inte på humör.
Tänk att han ändå står ut med mig. Tobi, han är bra han! Och han finns alltid för mig när jag behöver honom som mest. Jag älskar dig hjärtat <3

Slut med gnällande.
Imorrn far vi i vilket fall till Grillby. Tobi ska kika på jobb och så ska vi hälsa på Ulrika samtidigt! Kul att få se något nytt och släppa allt här hemma för en stund. :)

Nu ska jag.. jadu. Kolla igenom samhällskunskapsprovet som är imorgon ännu en gång vore kanske en bra idé.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0