Snart helg!

Ja, fy satan va gott det ska bli med både helg och en veckas lov framför sig! Det är verkligen behövligt nu känner jag, har verkligen ingen större lust med skolfan längre. :P

I fredags drack jag lite (mycket) med syrran, Pess, Fridberg och Runken. Tobi var snäll och satt med oss hela kvällen:) Åkte till V-bro å kikade lite, sen hem och sov. Jag tyckte det var roligt i alla fall, Tobi tyckte nog bara att jag var ovanligt dryg på han, stackaren. :P Men jag älskar dig väldigt mycket vetdu <3

I lördags åkte vi bil hela kvällen, det var rätt okej det med! Drygt med tvådagars bara, uäh :P

Inget speciellt har hänt i veckan iaf.., eller jo - Efterlyst har filmat utanför Handelsbanken i Vansbro, coolt. :) Märks när det kommer med på tv! :D

Nu ska jag snart springa in till sängen och slå på en film och ringa älskling! <3 Han e påväg ner till Småland så jag måste sova ensam i natt. :( Minns inte senast jag gjorde det, men jag får väl dofta och krama kuddarna istället! :)

Det var allt, hojsing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0