Socker är skit

Ja, söndagar brukar ju inte vara allt för roliga. Man skulle kunna vara den som ligger och är mest bakis i hela världen och gruva sig inför jobb dagen därpå, ELLER, så firar man pappas 55årsdag och fixar lite! Det gjorde jag idag. (Det sistnämnda).

Ulla flirtade lite med personalen på Ryggåstugan och följde med mig dit i em så nu ska jag få en anställning som timmis, hur gött?! Wiho!
Dessutom skrevs golfen över på morsan idag, guuuu va härligt! Och sen såg jag att min kusin behövde hundvakt v. 10, så då ska Swinto vara hos mig hela den veckan, toppen! Då får jag lite hum om hur det är att ha hund och så sitter jag kanske inte och läser mig sjuk på alla hundannonser på blocket. Eller så blir det tvärtom! ;) haha nejdå.

Tobi har åkt ifrån mig nu igen för ett par dagars jobb, kul för honom! :) Själv ska jag försöka återgå till mitt "sunda" liv dessa dagar. Hade jag åtminstonde tänkt. Det är väldigt lätt att trilla dit och äta onyttigt då min andra hälft gärna gör det, och jag är inte så duktig då heller. Jag gillar choklad grymt mycket vilket inte alls är bra! Jag får finnar som en annan dåre och dessutom sätter det sig på min mage och låt! Som om att det inte hade räckt med det som redan fanns där, blää. Så, hur kommer man ur denna onda cirkel? Att klara sig utan socker lixom? Need some help!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0