Högskolan och CCW

Somsagt, jag var näst intill bombsäker på att jag ville läsa till förskollärare och det skulle i så fall ske hösten 2013 eftersom dom inte har någon antagning innan dess.
Jag blev lite sur över att dom inte hade någon antagning till våren som många andra program, men det var väl bara att acceptera läget.

Har suttit och letat runt på du.se efter andra utbildningar som skulle passa mig, men jag har inte funnit någon förrens imorse; Utveckling av etjänster! Hallå, det är ju vår framtid för tusan, och jag är intresserad av ämnet. Att jag jag inte tänkt på det förut?
Så nu för några minuter sen skickade jag in en sen anmälan, så jag får hålla tummarna på att jag blir antagen och kan börja redan i höst. Annars måste jag vänta till våren, det är ju inte hela världen. Jag hoppas hoppas hoppas! Jag vill verkligen det. :)

Annars då? Elin Olsson var så snäll och tog mina två turer, måndag och tisdag nästa vecka så jag kan åka till CCW med Tobi och hans familj. Det ser jag fram emot! :) Då kan jag "fira" för att jag fått min lön + att jag fyller år på måndag. Kan bli väldans bra! :) Dessutom ska vi sova i husvagn, det är mysigt. Speciellt om det är sånt här sommarväder när det småregnar i princip hela tiden, då vaknar man inte av bastukänslan som annars kan uppstå. :P

Pap har förresten ett sommarställe på g, hoppas det blir av. Mysigt att kunna åka iväg bort från byn och bara vara. Låter lovande i alla fall!

Chip å hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0