Jobbvecka

Ja, nu har en ordentlig jobbvecka dragit igång. Jobbar även helgen, vilket jag inte gillar det minsta. Men jag tror jag har planerat den väl och jag har tur som har Tobi som är så förstående, du är bäst! <3
Den ska i vilket fall bestå av (förutom jobb) mys, fiske och någon biltripp. :) Jag tror det blir alla tiders!

Just nu är jag helt jävla ensam hemma i Nås, det suger. Sitter och dricker the framför TV:n som jag inte ens slängt ett öga åt på några timmar, ändå står den och går i bakgrunden. En liten form av sällskap i mitt omedvetna eller nåt...

Förresten är sjukvården ett av det mest underbetalda arbete i hela världen. USCH.

Jag har i alla fall världens finaste människa i mitt liv! :')

Hojt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0