Morgonpigg

Jag tror jag har börjat bli lite av en morgonmänniska faktiskt. Tobi jobbar ju måndag-fredag och jag lägger mig såklart samma tid som han och vaknar utav alarmet på morgonen. När han åkt till jobbet så har jag hunnit vakna till så pass att jag har svårt att somna om. Så jag går upp i 6-tiden på morgonen FRIVILLIGT!
Känns att mina tonår snart är över, haha! ;)
 
Just nu sitter jag framför ett naturprogram på TV:n och har ätit äggmacka och the för en stund sen. Jag äter nästan ägg varje morgon, sååå gott! Dessutom har jag alltid ett par kokta tills senare på dagen som mellanmål. Extra viktigt tycker jag det är att snabbt kunna äta ett ägg efter att jag kommit hem från gymmet.
 
Just det - gymmet! Jag sitter och väntar på att macken här i Nås ska öppna så jag kan åka och hämta nyckeln och sen vidare till skidstugan och gymma. Känner mig pepp! :P Folk har böjat fråga och kommentera min kroppsstorlek - åt det positiva hållet. Såå roligt! :')
 
Igår hämtade jag upp Sarah efter att hon hade jobbat. Vi åkte till simhallen i Vansbro och simmade ca 30 minuter. Inte alls så drygt som jag minns att det var under min gymnasietid så jag måste ha bättrat på min konditionsform alltså. FINE! :D
Efteråt tog vi en räkmacka på Håkis, såå gott! Skulle lätt kunna äta en varje dag. ;) Undrar vad det är för "klet" dom har på sina mackor, det är i varje fall inte bara majonäs (som jag brukar ha) för det är inte alls så skarpt i smaken. Någon som vet?
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0