Jobbjobb

Halloj!

Om ca 30 minuter ska jag fara till jobbet igen. Denna månad när jag inte gått på schema har jag tammetusan fler timmar än vad jag hade på sommarschemat, helt otroligt! Hoppas bara att det blir någon mer likadan månad så jag slipper gå pengalös innan det är dax för högskolan. (Om jag kommer in då vill säga..)

Som denna dag när jag jobbar kväll så träffas jag och Tobi nästan inget alls. Vi hinner småprata och mysa lite innan dom gröna stänger för dagen, det är liksom allt. Trist, men man lär väl ha pengar också förstår jag..

Önskar att vi hade fast tjänst båda två så man kunde ringa på den där frestande lägenheten. Jag vill ha eget NU. Hemma i Nås är det såå trångt, och jag har dessutom ett helt förråd med saker som är mina som jag inte kan packa upp. Fina saker. Inte alls roligt att veta att allt det ligger nerklämt i en kartong till ingen nytta.

FUCK ARBETSLÖSHETEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0