Livet är orättvist ibland

Ja det må jag säga. Denna otäcka sjukdomen vid namn cancer.
 
Fick besked igår, och ännu en nära släkting till mig har blivit drabbad av detta hemska. Fy fan är det enda jag kan säga. Vem önskar en människa något sånt ont?
 
Jag känner mig otroligt utsatt. Jag har läst på lite om cancer, och de former vi har i min släkt är alla genetriskt ärftliga. Min mormor, morfar, mor och moster har allesammans råkat ut för olika former av cancer. Jag tror jag kryper ur skinner snart...

Och för att jag på bästa möjliga sätt ska kunna förebygga detta är att ta bort bröst och äggstockar. Men - det kommer inte ske förren efter att jag fått barn. Då ska det förebyggas...
 
Usch va hemskt. Jag blir så ledsen över att min familj måste gå igenom detta. IGEN.

FY FAN!


Kommentarer
Idah

Usch! Äckelcancer! :-( Hoppas att din släkting blir frisk! Kram

Svar: Ja fyfan, cancer kan dra!!
Kramar
Xsisser

2012-12-27 @ 15:37:08
URL: http://jagochidah.blohspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0