Tisdag

Har hunnit med både frukost, gymmat lite, slängt skäp, duschat, plockat med lite tvätt disk m.m. samt ätit ett mellanmål. Morgonstund har guld i mun! :)
 
Ikväll ska det jobbas igen. Det blir finemang det. Eller ja, det ska jobbas hela veckan + måndag som det ser ut nu. Superduper bra! :D
 
Jag sitter och loggar in och ut på antagning.se i hopp om att det ska stå att jag blivit antagen, trots att jag vet att det preliminära antagningen inte är förrens mitten av december. Haha! Jag vill verkligen detta. Ååh jag håller tummarna så hårt!
Det gäller ju såklart att ha den diciplinen som krävs att kunna skapa ro och sitta hemma och verkligen plugga. (Jag har valt att läsa på distans) Tror det kommer gå väldigt bra då jag vet att jag är intresserad av det jag håller på med. Det är nog inte riktigt samma sak som gymnasiet där man läser flera olika ämnen som man inte alls har valt men som lixom ingår i programmen.
Men har ni tips på att ändå ge motivationen en rejäl kick så får ni gärna lämna en kommentar! :)
 
Fler tips som jag gärna godtar är "smalmat". Det ska vara gott, inte det dyraste i affären och smalnyttigt. Det finns mycket som är nyttigt, men om man inte gör av med energin man får av maten så är den inte nyttig för mig.. T.ex gröt är nyttigt, ja såklart - om du gör av med alla kalorier den innehåller!
Hoppas ni fattar vad jag menar. :)

Tjipp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0