Nytt år och nya möjligheter, är det inte så vi brukar säga?

Jo det tror jag vi brukar! Jag har fått en helt underbar start på det nya året! :)
- Ny bil.
- Antagen till Högskolan Dalarna och pluggar där just nu.
- Hittat ett nyttigt mellanmål som jag verkligen tycker om!
- Kommit igång med gymmandet igen och den här gången har jag köpt ett helårskort.
 
Så, nu är det bara att försöka ta sig igenom allt plugg och figuren ska få sig ett spratt. ;) Jag önskar att löpbandet och crosstrainern vill mig väl, det är ju faktiskt så att löpning är det mest effektiva sättet att göra av med oönskade kalorier. Cattis förvånade mig i måndags när vi var på gymmet, hon sprang där som ingenting! Själv orkar jag knappt någon minut sen är jag helt körd. Men jag VET att man måste komma över den där satans tröskeln som är så j*vla hög efter ett par minuter, för klarar man av den så är det bara att springa på! Jag har upplevt det förut. Är det förresten det som kallas "att komma in i andra andningen" eller vad folk pratar om? I så fall kan jag säga att det är helt underbart när man väl har gjort det!
 
På förmiddagen idag gjorde jag klart ett delmoment och lämnade in till skolan. Sen satte jag igång och slog in 25års presenter. Det är SÅ kul att ge bort saker man vet kommer att uppskattas. :) Igår var mamma jag och Tobi hem till Johan och grattade lille Oscar som fyllde 3år. Plutten hade lite feber, men verkade ta det ganska bra ändå. Inte så trött och hängig som jag hade förväntat mig, det var full far ändå! Anton och Oscar hade fullt upp med tågbanan efter fikat. Det är väl en positiv sak när man skaffar barn - att få leka med tågbanor och lego! Det tycker liten Olofsson är jätteskojs! :P
 
Nogtjatat, nu ska jag sätta upp håret sen hämta Cattis på jobbet sen kör vi ett gympass idag också!

Trevlig helg! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0