Arbetslös

Usch. arbetslösheten tar ju typ knäcken på en! Att vara vikarie och känna denna ovisshet hela tiden, det är bra jobbigt. Har ju ingen aning om hur kommande lön kommer att se ut o.s.v...
Jag ser verkligen fram emot högskolan om jag kommer in. Det blir lixom en liten "räddning" samt att jag har betydligt större chans till jobb efter utbildningen. Jag hoppas så innerligt! :)

Helgen som varit blev faktiskt bra! I fredags var vi till Selins och tittade lite, på lördagen spelade vi kort med Tobias far, farbror och deras sambos. Sen drog vi med dom till Hotällä :)
Haha vaknade vid åtta på söndagen, och Tobias ligger inte bredvid mig och sover. Får paniiiik! xD Ringer, han svarar inte. Ringer igen, å så dunsar det i hela huset. Då hade han somnat nere i köket, haha! RoliKt. :)

Nu ska ms Olofsson smaka på kaffe hos Johan som jag hoppas är vaken, sen ska jag ta reda på min fina lövhög på framsidan.

Tjolahopp!


Kommentarer
Sofie

Jag kan ju alltid anställa dig som snöröjare i vinter om du vill ha ett jobb?:)

Svar: Haha ja absolut! :D Har du stor gård? ;)
Xsisser

2012-11-01 @ 14:13:09
URL: http://Soooooooofie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0