Städdag

Yep. Men nu är det klart - rent och fint! :)
 
Äckligast är ju en skitig toalett, uäck.. men nu är det spritat å tammefan allt så nu ska det väl inte vara nåt snuskigt kvar. :P Ska ge mig in på köttfärspaketet som ska bli köttbullar om en stund. Men jag tänkte att nån snäll själ skulle bjuda mig på kaffe först? Hallååå??
 
Förresten, jag använder mig av bloglovin. Jag blir alltid lika glad över att se att jag har nya inlägg att läsa, men ibland blir jag riktigt besviken - "Instagram blogg" är rubriken sen en bild och några taggar i inlägget. HALLÅ? Hade jag velat följa dig så hade jag använt mig av instagram! Rätt irriterande, sluta med det. ;)
 
Ser fram emot morgondagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0