Listor kan vara kul!

Vad har du på dig?
 En blå tröja och svarta tights.

Hur mår du?
 Det är ganska bra faktiskt. Trött!

Vad önskar du just nu?
 Långledighet. Att få soooova! :)

Vad ska du göra imorgon? Jag ska laga matlådor och jobba, as usual!

Vad skrattade du senast åt? Mig själv. Skulle ringa till en kund och frågade om jag pratade med Agneta, sen insåg jag att det var en pöjk jag talade med!

När grät du senast? I lördags, hemma.

Vem var den senaste som ringde dig? Tobi

Senast 3 inkomna sms?
”Bra!! Då meddelar jag morsan! Å hoppas att hon kan oxå”
”Hihi :)”
”Ok”

Vad stod det i ditt senaste skickade sms? ”Yes :)″

Senast sedda film? Hmm.. brukar ju se en del när vi går och lägger oss. Men den senaste jag AKTIVT tittade på var en amerikansk animerad film (minns inte titeln).

Senaste köp? En julklapp åt Tobi.

Vart vill du åka just nu? Absolut inte utomlands, just nu. Skulle vilja åka till Stockholm och ligga på hotell eller liknande.

Nästa planerade resa? Tror inte jag har nån inplanerad resa förutom till och hem från jobbet.

Dagens känsla? Trött/sjuklig

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det gör jag!

En maträtt du inte äter? Hm... jag äter allt tror jag :P Fast jag har inte testat speciellt konstiga maträtter (sniglar, ostron och dylikt) det är inget jag direkt längtar efter heller. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0