Nyårsklänning

Har beställt en nyårsklänning från bubbleroom utan att veta om jag ens kan ha den. Risken finns att den är för liten, men i så fall jag ska fanimig lyckas gå ner så jag kan ha den på nyårsafton. Hur jävla svårt kan det vara?!
Beställde även tights och en röd klänning till julafton. Den är jag bombsäker på att jag kan ha i alla fall. Men röd? Inte likt mig. Den var inte riktigt "julröd" heller, lite mer åt korallhållet. Den måste få duga.
 
Annars då? Tror jag börjar få nån vinter-jul-depression eller nåt. Som idag är inget kul och jag känner mig allmänt dum-vrång. Kanske är lite vrånghet som behövs mitt i allt, jag vet inte.
Har nyss ätit en nyttig version av smoothie - gjord på naturell youghurt och frysta (upptinade) jordgubbar. Surt som satan själv, men det gick ner och jag blev mätt på 3dl. Å sen har jag en broccoli/kycklingomelett i ugnen som jag ska ta med till jobbet.
 
Jobbar kväll idag, och jag är lite orolig för hur det ska gå när jag ska hem. Vikarier får nämligen inte använda motorvärmare, och i -24 så är jag inte allt för hoppfull om att bilen kommer starta efter att ha stått i ca 8h. Vi får väl se..
 
Hojt!
 

 
 
 
 


Kommentarer
Idah | Ung mama!

Fiiiiin bild! :-)
Angående bilen så får du försöka komma ifrån 1-2 ggr kanske och starta bilen ett tag. Det lär dem väl förstå!! :-) Annars knäpper du dem på näsan ifrån mig! :-)

Ha en bra dag! :-) Kraaam

Svar: aaw tack! :)
Den där volvon startade utan problem faktiskt, wiho! :D Annars hade dom nog fått en knäpp på näsan som du sa. ;)

Kraam!
Xsisser

2012-12-03 @ 11:37:23
URL: http://jagochidah.blogspot.com
Idah | Ung mama!

Fiiiiin bild! :-)
Angående bilen så får du försöka komma ifrån 1-2 ggr kanske och starta bilen ett tag. Det lär dem väl förstå!! :-) Annars knäpper du dem på näsan ifrån mig! :-)

Ha en bra dag! :-) Kraaam

2012-12-03 @ 22:59:30
URL: http://jagochidah.blogspot.com
Sofie

Jag själv hade tänkt linda in mig i en lång gardin till jul och nyår, det är väl det som passar ;)
Det sämsta jag hört att du inte skulle få använda motorvärmaren. Hjälper dom dig igång med bilen om den inte startar sen då? Dom får liksom välja helt själv ;) Antingen stå och frysa och hjälpa dig med bilen eller låta dig få låna motorvärmaren :P

Svar: Ja det lät som en varm och bra idé ju Sofie! :D
Haha nä det har jag inte frågat. :P Ska man ha motorvärmare - får man betala!
Xsisser

2012-12-04 @ 13:37:50
URL: http://soooooooofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0