Tuggummi och hundar

Idag hade jag sovmorgon, låg nästan fram till tolv tror jag. Skönt! Tobi var oxå trött idag, han försov sig två timmar. Jaja, sånt händer väl även den bäste!

Hälsade på Johan och barnen och åt korv med bröd efter att jag vaknat. Sen for jag hem till Sarah och pratade en massa. Trevligt! :)
Ella snodde mitt tuggummipaket som låg inne på vardagsrumsbordet vid Sarah, sen hade hon en go' och trevlig andedräkt! ;)
(Ella är en vovve för er som inte visste).
 
Nu ikväll har vi checkat Inc Master Sverige och tagit en promenix. Man blir bra sugen på en fin gadd när man tittar på det programmet, vissa är välands duktiga! :) Ska nog ansöka som kund om det blir en till säsong! ;)
 
På lördags vankas det öl, få se om det händer nåt spännande. Vet ni något? :) Föreslå inte Flottaren imorrn kväll, det är inte att tänka på. :P
 
Åh jo.., har ni tips på lättlagad smalmat - dela med er! :)
 
Ha det fint, tjing!
 


Kommentarer
Idah | Ung mamma

Jag kommer att försöka träna 3 ggr i veckan och idag var jag på gymmet ca 2 timmar, men ungefär 1.5h för nu hade jag lite slö och snack-tid i typ en halvtimme! ;-) Du får hänga på någon gång om du är sugen så kan du få ta del av mitt schema! ;-)

Svar: Ja, okej. :)
Ja gärna det! :D Vi får försöka planera in en dag som passar. Nu till veckan kanske?
Xsisser

2012-11-25 @ 15:01:51
URL: http://jagochidah.blogspot.con


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0