Happiness

Jag tror ibland att man tar folk för givet alldeles för många gånger. Man ska vara glad för det man har, och hur hade det sett ut om man inte haft dem runt omkring sig? Ställde frågan till mig själv idag, och jag är faktiskt mycket glad för det jag har. Mer än jag vågat önska!

Men som allting annat så är inte sånt gratis. Jag har gjort många misstag i mitt liv och fått ta lärdom av dessa. Men det är väl genom misstag man lär sig, inte sant? Det är tungt för stunden, men det leder till det bättre allt eftersom. Lär man sig inte av det första misstaget har man förmodligen inte sett det som ett misstag och måste göra några till innan det leder till erfarenhet. Jag menar, inte lägger man frivilligt handen på en het platta om man vet att tidigare gång gjorde det fruktansvärt ont? Däremot om plattan är ljummen så känns det inte på en gång... Det är nu det sker en fövangling och jag har lyckats med den!

Du har hjälpt mig upp från allt elände och är uppriktigt mot mig. Tack vare dig ser jag fler möjligheter och du ger mig motivation till framgång. Jag tänker inte lika instängt längre, utan i nya friska banor. Med dig känner jag mig starkare och jag törs säga om jag tycker något är rätt eller fel.
Du är den där människan som det borde finnas fler av, så att andra skulle kunna ta del av det jag försöker förmedla.
Utan dig hade jag stått och trampat på samma ruta som jag gjorde för över ett år sen, tack för att du är en del i mitt liv idag!

Dear, for me 7 is more than a number -v-


Det är nu inget kan hindra mig från att lyckas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0