Höstväder

Mm, hösten verkar vara på ingång. Björkarna börjar bli allt mer gula, känns inget vidare med tanke på vår dåliga regnsommar. Fy rutti...

Sitter i vilket fall och söker jobb hit och dit. Nånstans lär man väl få napp? Även om det innebär att man kanske måste flytta och bo borta i veckorna. Fast ja, man skulle faktiskt kunna pendla ca 10 mil, men det blir en dyr bensinkostnad per månad.

Nog om det!

Helgen som kommer var helt händelselös från början. After racet var inställt och hela världen rasade samman, haha! Sen braka det till och det är födelsedagsfest, kräftskiva, grillpartry och hotällä. Mja, mycket att välja på. :) Kräftskivan ser jag verkligen fram emot. Jag och Tobi har suttit och gjort egna kräfthattar eftersom det var fredagens klädkod, vi är inte helt klara. Hans blev dessutom mycket bättre än min så jag måste nog göra några ändringar på min egen. ;) Han är fiffig han, min man!
Tänkte bjuda på ansjovispaj då också. Jag har aldrig lagat en egen, bara smakat en gång förut och det var sååå gott! Hoppas det blir succé ändå! :)

Annars då? Är urfattig och har aldrig sett fram emot lönen så mycket som jag gör nu. Men lilla jag måste vänta på det roliga fram tills måndag eftersom jag jobbat åt kommunen, suck..

JO!
Efter att inte ha tränat på ca 4 år och gått upp massvis i vikt så har jag gymmat/konditionstränat 5ggr på 7 dagar, inte illa va? ;) Kände redan vid 5e passet att det gick lättare att jogga. Kanske finns det lite grundkondition kvar trots allt?

Önska mig lycka till med min nya träningsform! :)
 
Tjolahopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0