Träning och hälsa

Jag har för knappt 3 veckor sedan börjat gymma en hel del. Det har gett resultat(!) jag har tappat 5cm över bysten bara från den senaste mätningen förra veckan, hur bra?! :D Mycket värt slitet måste jag säga, fastän jag inte "hållt igen" när det gäller mina matvanor till 100%. Mycket nöjd är Olofsson!

Det ger även motivation till att vilja fortsätta när man ser så snabba resultat. Dock var vågen inte detsamma, varför? Har det att göra med att jag har min dumma vecka nu och kanske har samlat på mig vätska? För jag tror inte att jag kan ha byggt något extra kilo muskler ÄNNU, eller har jag fel? Tacksam för svar! :)

Just nu väntar jag ut tiden bara, om 30min ska jag till Carro och klippa mig lite. Rätt tråkigt med bara långt hängande hår. Dessutom blir det väääldigt varmt! Att folk trivs med det verkligen?
Nä, lite volym får det allt bli trots att längden stannar kvar. ;)
Hade beslutat mig i början av sommaren att jag skulle låta mitt naturliga hår växa fram, men den är sååå tråkig! Får se om det inte ramlar i en mörkbrun färg till slut ändå. Tåls att tänkas på en vecka eller så...

Kom ihåg att svara på mina frågor om ni har nåt vettigt svar, skulle vara kul! :)

Hojt!


Kommentarer
Sassa

Jag går alltid upp 1-3 kg när jag har mens, har alltid gjort det. Vet inte om man "ska" göra det men det sker ju en förändring i kroppen så de är ju inte omöjligt.

Jag går oftast ner dom kilona direkt mensen är över, men om du tränar så mycket nu så tar de ju ett tag innan kroppen vänjer sig så de är mycket möjligt att kroppen lägger på sig vätska innan den bygger upp musklerna.

Du är duktig, önskar att jag hade tid och motivation också! :)


Svar: Okej, då hoppas jag att det var dessa kilon jag såg på vågen. :)
Tack för din fina kommentar! Det ger mig motivation till att fortsätta, faktiskt. Det som är absolut svårast är väl att "knyta skorna", kan man det så är det bara att köra på.
Haka på du med när Wilde börjat på dagis, så kan vi peppa varandra :)
Xsisser

2012-08-29 @ 16:02:53
URL: http://www.wildesmamma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0