Vardagligt

Hejhopp!

Tänkte bara informera om att ens mage kan lura en fruktansvärt mycket :P Jag var verkligen vråålhungrig när jag kom hem från Zandra idag, skulle lätt ha kunnat gjort världens brakmiddag om jag hade haft lust. Istället åt jag sakta en halv liten mini keso och en persika, tadaa; Mätt! Känns för himla bra! :D

Tänkte jag skulle ha klippt gräset idag (som träning för dagen) men det var inte så långt som jag trodde, så det får nog bli en promenad lite senare. :)

Ligger bara i sängen just nu, lite farligt faktiskt för jag blir grymt trött efter att ha jobbat och sprungit benen av mig idag. Man ska nog hålla igång så mycket och länge det bara går så man slipper tröttheten.

Nu är det bara massa pladder som jag skriver. Jag slänger in en bild för att ljusa upp tillvaron lite istället. ;)


Min och Tobias katt Vira :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0